5/07/2012

rooman shoppailut

Noniin, nyt päästään sitten viimeinkin niihin mun Rooman ostoksiin. Kyllä aika monta juttua tuli hankittua, etenkin housuja, joita ostan muuten tosi harvoin. Nyt on siis kesä tulossa ja mä meen ostamaan housuja?! Puolustukseksi sanottakoon, että mä suunnittelen kyllä käyttäväni noita kesällä ainakin iltaisin. Lauantaina shoppailin jo melkein kaikki ostoksia varten tarkoitetut rahat, mutta jotenkin kummasti sitä tuli kuitenkin osteltua kaikenlaista sen jälkeenkin..

Ensimmäisenä suuntasin tietysti sinne Tally Weijliin, jossa olikin shortsit tarjouksessa. Kun osti yhdet shortsit, sai toiset shortsit -50 prosentin alennuksella. Kaksivärisistä shortseista maksoin 20 euroa ja vaaleanvihreille jäi alennuksen myötä hintaa n.8 euroa.

1

Promodista tarttui mukaan ensimmäiset housut (mintunväriset!) ja neonpinkki perustoppi. Ootte varmaan huomannut tän mun villityksen neon väreihin - varsinkin tohon pinkkiin - ja mitä ilmeisimmin mä en taida olla ainoa, joka niistä on innostunut. Housut ei olleet mitenkään erityisen halvat ja tietääkseni näitä saa kai jopa Suomesta, mutta mä en enää yksinkertaisesti voinut vastustaa mielikuvaa asuista mintunvihreiden farkkujen kera. Pieni jalkojen kiinteytysoperaatio olis kyllä ihan paikallaan varsinkin, kun tuli nyt nuo parit shortsitkin hankittua ja ne ei muuten mitkään maailman pisimmät shortsit ole.

2

Toinen pinkki ostos lähti mukaan myös Tally Weijliltä ja mä edelleenkin ihmettelen, että mitä helvettiä oon oikein ajatellut. Neonpinkit housut mun päällä?! Justjoo. Jossain aivan käsittämättömässä mielentilassa oon sitten kuitenkin mennyt ostamaan nämä varmaankin mielessäni kesäinen Kaivo ja pullo skumppaa tai jotain vastaavaa... No ehkä nää saadaan nyt jotenkin toimimaan. Alkaa kyllä pikkuhiljaa menemään tämä neon -villitys vähän kohtuuttomaksi.. Heh

3 Vihdoinkin sain hankittua yksinkertaiset mutta kuitenkin kiinnostavat nahkasandaalit! Geoxin kengät on tosi hyviä jalassa, mutta mulle aina liian kapeita, joten tällainen malli, jossa jalkapöytäosa on vapaana, on melkein ainoa joka mun jalkaan menee. Mulla on sellainen hirveä ankan räpylä -jalka.

7.2
8.2 Ja taas vähäsen housuja.. Tommosia armeijanvihreitä on halunnut jo pitkään ja kun yhtenä iltana Roomassa noita käytin, totesin, että pakko hakea toinenkin pari, koska ne olivat yksinkertaisesti vaan niin mukavat housut. Päädyin sitten viininpunaisiin, koska semmoisia mulla ei vielä ole, vaikka taitaa toi väri olla jo vähän menneen talven (syksyn) lumia.

4

Sitten tuleekin ostos, josta oon haaveillut jo tooosi pitkään nimittäin Liu Jo -farkut. Noiden muotoilua, istuvuutta ja mitä kaikkea on kehuttu joka paikassa, mutta aina on hinta tullut mun tielle. Suomesta noita taitaa saadakin niin harvasta paikasta, ettei sitten mallivalikoimakaan oo oikein napannut. Liu Jo:n Rooman liikkeessä sitten vetäisin tämän kyseisin kivipestyn mallin päälleni enkä voinut enää mitenkään perääntyä. Vetää melkein vertoja jopa Sevenin farkuille ja se vasta on saavutus, jos jokin. Tykkään tosi paljon tästä mallista, väristä, koristeluista (etenkin noi vetoketjut lahkeissa) eli oikeastaan siis kaikesta. Huippuhankinta!

5
6.2

Viimeiseksi kuvat parista jutusta, mitä hankin sunnuntaisella kirpputorikierroksellamme. En oo mikään suurin kellonkäyttäjä, mutta kaikki korumaiset kellot on mun mielestä tosi hienoja, joten ostin sitten tuommoisen hopeisen 5 eurolla. Pitäis olla ruostumatonta terästä - painavuudesta päätellen onkin. Patterit pitää vaan käydä laittamassa, jotta kellotaulu lähtee käyntiin. Kellon lisäksi ostin kaksi pientä ketjuun laitettavaa korua, sulkakynän ja avaimen. Nää oli niin söpöt, että oli pakko nappasta mukaan. Lisäksi viidellä eurolla sain vielä ison messinkisen avaimen (mulla taitaa olla joku juttu noihin avaimiinkin?), jonka ajattelin laittaa ihan vaan koristeeksi johonkin.

9.2 11.2

No mitä mieltä olitte ostoksista? Mä koitan taas olla shoppailematta - mut tuntien ei tuu kuitenkaan onnistuu - vähään aikaan, koska mulla on tiedossa yksi projekti, mihin pitää säästää vähän rahaa, ettei vararikko iske sitten yllättäen kesällä. Nämä ostokset täydentää kaappia kyllä onneksi jo aika pitkäksi aikaa, joten ehkä mä selviydyn. Kirppareilla käyminen ei kuitenkaan oo kielletty.

Hei ja pakko vielä sanoa semmonen juttu, että teitä on viime aikoina tullut aivan hurjasti lisää mukaan lukemaan! Kiitoksia ihan mielettömästi. Tosi mahtavaa, että jaksatte seurata ja kommentoida näitä mun höpötyksiä :) Oon ajatellut, että sitten kun on Bloggerin kautta 200 lukijaa, voisin tehdä sen kunniaksi kysymyspostauksen, kun sitä on aikaisemminkin joskus pyydetty. Mitäs mieltä olisitte semmosesta? :)

8 kommenttia:

  1. Ihastuin itse tuohon kellokoruun, ihana! :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Eikö ookin! Mä tykkään siitä myös aika paljon :)

      Poista
  2. apua ihana kello! ja toi hinta....oon kade :|

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. :) olin aika ilonen ku löysin ton !

      Poista
  3. Ihanat sandaalit! Todellakin kesän rennoimmat:>

    - Alice

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Jep! Tulee kyl varmasti käytettyy tosi paljon :)

      Poista
  4. Joo tee kysymyspostaus :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. :) Eiköhän pistetä sit semmonen tulemaan !

      Poista

♪♫ ♥ pus